Verkoopvoorwaarden

Artikel 1. Contante betalingen
Wij accepteren geen bankbiljetten van € 200,- of daarboven.
Er vindt geen verkoop op rekening plaats.

Artikel 2. Prijzen
We prijzen onze spullen met zorg en de prijzen staan vast,  onderhandelen over de prijs is niet mogelijk.

Artikel 3. Garantie
We geven geen garantie- uitgezonderd op technische artikelen met  op werking getest=OK sticker. We controleren alle goederen voordat ze de winkel in gaan.
U koopt op zicht en dient zich daarom voor aankoop op de hoogte te stellen van werking en staat van de goederen.

Artikel 4. Garantievoorwaarden
We geven uitsluitend 7 dagen garantie op alle goederen die zijn voorzien van de op werking getest=OK sticker.
Wij adviseren om deze  goederen direct na thuiskomst te testen en contact op te nemen bij het constateren van gebreken. Bij ons bekende gebreken worden op de goederen vermeld en zijn daarom uitgesloten van garantie.
Bij retourneren dient u de kassabon te kunnen tonen, u krijgt uw geld terug  of desgewenst een passend artikel van vergelijkbare waarde.
Bezorgkosten worden nooit geretourneerd.

Artikel 5. Ruilen of geld terug
Omdat wij werken met gebruikte spullen is ruilen niet mogelijk. U koopt op zicht, we geven geen geld terug.
In zeer uitzonderlijke gevallen kan de bedrijfsleiding uit coulance besluiten om een tegoedbon te verstrekken.

Artikel 6. Reserveren of opslaan van goederen
U kunt niet gekochte goederen telefonisch of  bij de kassa maximaal 24 uur reserveren.
U kunt betaalde goederen na aankoop maximaal 7 dagen bij ons opslaan, hiervoor dient uw telefoonnummer bij ons bekend te zijn.
Goederen die langer dan 3 weken na aankoop niet zijn opgehaald vervallen weer terug in eigendom van de kringloop, het aankoopbedrag wordt niet geretourneerd.

Artikel 7. Bezorgen van goederen
Grote kasten of bedden  worden altijd gedemonteerd afgeleverd, wij adviseren om bij aankoop foto’s te nemen. Installatie of montage is niet bij de prijs inbegrepen.
Onvolkomenheden, schade of een incompleet afgeleverd product, dient u meteen bij aflevering te melden bij de chauffeur.
Wij leveren tot aan de voordeur, vraagt u aan onze chauffeur om spullen toch verder te bezorgen en stemt deze daarmee in, dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele beschadigingen als gevolg van deze bezorging.
Wij bezorgen uitsluitend op de begane grond tenzij er een goed toegankelijke grote lift aanwezig is.

Artikel 8. Kosten bezorging
De kosten voor bezorgen inclusief laden en lossen zijn € 15,- binnen een  straal van 5 kilometer van de winkel.
Voor bezorgingen buiten deze straal geldt de actuele tarievenlijst op basis van postcode, deze lijst is bij de kassa in te zien.
De kosten voor bezorging op een adres wat niet is vermeld op de  actuele tarievenlijst bedraagt € 1.00 per km, met een starttarief van € 15.00. Dit wordt berekend op basis van de enkele reisafstand van de winkellocatie naar het bezorgadres.
Bezorgkosten dienen te allen tijde voor de bezorging te zijn voldaan.

Voor bezorging hebben wij uw adres en telefoonnummer nodig. Indien u niet thuis bent op het afgesproken tijdstip, betaalt u opnieuw bezorgkosten. Ook deze bezorgkosten dient u vooraf in de winkel te voldoen, waarbij dan een nieuwe afspraak wordt gemaakt.

Artikel 9. Klachten
Klachten kunt u melden bij de kassa bediende of winkelmedewerker.
Deze zal in overleg met u proberen de klacht in redelijkheid op te lossen, voor garantie of geld retour vragen verwijzen we naar artikel 4 en 5 van de algemene voorwaarden.
De medewerker kan in voorkomende gevallen een beroep doen op de leidinggevende voor assistentie. De leidinggevende beoordeelt de klacht opnieuw, de uitkomst is definitief.

Artikel 10.  Aansprakelijkheid gevolgschade
Wij  zijn niet aansprakelijkheid voor de gevolgschade veroorzaakt door een bij ons gekocht product.

Algemene voorwaarden